Najnowsze Wpisy

>> Komentarze (1)
21. grudnia 2006 20:45:00
linkologia.pl spis.pl

Juz niedlugo swieta a ja jeszcze nic nie kupilam rodzicom x D ee tam kupie jutro badz pojutrze ; p Mialam jutro jechac do Kaliningradu,ale jedziemy za tydzien (28.12) co pokrzyzuje moje plany na wyjazd do Bogaczewa ktory mial sie odbyc ( 27-28.12) abuu... : (  a zapowiadalo sie tak fajnie . . .

Koncze oki co bo ide sie kapac bo zmeczona jestem po treningu ; P

P.S buziak dla Moich Downiaczkow : D :* :* :*

czarnamamba_69 : :

Buuu xD Komentarze (2)
18. grudnia 2006 21:07:00
linkologia.pl spis.pl

Jestem tu nowa i nie bardzo wiem,jak zmienic szablon mojego bloga ;p  ale jakos damy rade ^.^

Tu pare zdan o mnie ;D

IMIĘ: Sylwia Anastazja

NAZWISKO: Po Tatusiu ;)

WIEK: 16

GDZIE MIESZKAM: hmm.. :D aktualnie mieszkam w Elblągu gdzie mieszkam i ucze się..jednak na świeta i roznojaki okazje mieszkam w Irlandii a dokladniej w Tallaght'u (dzielnica Dublina-Dublin 24) szukajcie mnie na dzielicy domkow White Boork

WZROST: 162cm

WAGA: 11kg niedowagi : /

ULUBIONE JEDZENIE: pizza z Dublina z pepronii i chinszczyzna

ULUBIONY NAPOJ: LUCOZADA of course Pomaranczowa :),coca-cola chery,woda niegazowana truskawkowa ŻYWIEC ;D

ULUBIONY FILM: Wszytskie o milosci ;] np.Szkola uczuc itp

RODZAJ MUZYKI JAKIEJ SLUCHAM: napewno techno,ale lubie odprezyc sie przy muzyce klasycznej ;] Wolfgang Amadeusz Mozart wymiata :D

 

czarnamamba_69 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

horses | egg33 | kitten | ney | diuv | Mailing